Obsah fóra Pet Shop Boys v hloubi noci Pet Shop Boys v hloubi noci
...endless thoughts and questions...
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   RegistraceRegistrace
 stránky Pet Shop Boys v hloubi nociWeb   spřízněný internetový hudební obchodShop   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Nákup keyboardu

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Pet Shop Boys v hloubi noci -> Off-topic
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Alis



Založen: 13.5.2006
Příspěvky: 73
Bydliště: Trutnov

PříspěvekZaslal: 29. leden 2007 15:13    Předmět: Nákup keyboardu Citovat

Vždy jsem snila o piánu a vypadá to, že bych ho konečně mohla mít (chytře jsem si zvolila klávesy jako dárek za postup do letního semestru Embarassed Cool). Teď ale nevím jaký keyboard či syntezátor zvolit, protože jsem absolutní začátečník a jediné co mám je potvrzený hudební sluch. Smile Nemáte někdo zkušenosti v této oblasti? Cenově bych se chtěla vejít pod 5000,- (syntezátor tímto nepřipadá v úvahu), ale aby to zase nebylo úplné chrastítko. Jednou bych tuze ráda uměla zahrát nějakou píseň od PSB Embarassed Twisted Evil .

Našla jsem tyto stránky, keyboardy vypadají docela zajímavě: http://eshop.kytary.cz/index.php?0402:keyboardy:0:0:0

PS: Dají se kromě Jealousy sehnat i noty na jiné písně Petšopáků?
_________________

The Ghost Of Myself
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Tom
Site Admin


Založen: 1.5.2006
Příspěvky: 874

PříspěvekZaslal: 30. leden 2007 10:21    Předmět: Citovat

Odkaz - první položka - dětské klávesy Laughing Wink

Po technické stránce Ti neporadím, ale noty se koupit nebo najít dají. Smile
_________________
It's time...
http://psb-atdeadofnight.net/cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Alis



Založen: 13.5.2006
Příspěvky: 73
Bydliště: Trutnov